• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

مسئول بسیج سازندگی گلستان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون شد

  • کد خبر : 1904
  • 05 آذر 1400 - 10:27
مسئول بسیج سازندگی گلستان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون شد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: حسن ملک حسینی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون انتخاب شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: حسن ملک حسینی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون انتخاب شد.

به گزارش نویاب، سردار سعید محمد صبح امروز در حاشیه بازدید از منطقه آزاد خواستار ارتباط با نخبگان شد و اظهار کرد: ارتباط با این قشر در قالب اتاق فکر به تسریع حرکت در مسیر توسعه اینچه برون کمک شایانی خواهد کرد.

وی موضوع آب را از مسایل جدی منطقه آزاد دانست و افزود: اگر این مشکل مرتفع شود در سایر قسمت های زیرساختی مشکل جدی نداریم.

وی ایجاد صنایع تبدیلی کوچک و متوسط برای استان را یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد: با این صنایع می توان محصولات کشاورزی استان را ذخیره، نگهداری و فراوری کرده و سپس با بسته بندی مناسب به کشورهای همسایه، صادر کرد.

دبیر شورای عالی منطقه  تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی از انتخاب مدیر اجرایی‌ منطقه آزاد اینچه برون  خبرداد و گفت: حسن ملک حسینی که پیش از این، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان بود، به این سمت منصوب شد.

محمد منطقه ازاد اینچه برون را یکی از نقاط استراتژیک کشور اعلام کرد و گفت: بر این اساس دومین منطقه از هفت منطقه ازاد است که مدیر اجرایی آن برای تسریع در روند امور انتخاب شد.

او حمل و نقل ریلی را یکی از مهمترین بخش های منطقه آزاد دانست و افزود: با ساماندهی مسیر ریلی و حمل و نقل ترانزیتی اهمیت این منطقه چند برابر خواهد شد.

دبیر شورای عالی منطقه  تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی به اتصال راه اهن اینچه برون به شاهرود تاکید کرد و گفت: باید تامین اعتبار این پروژه در بودجه ۱۴۰۱ دیده شود.

وی در خاتمه به تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منطقه آزاد اشاره کرد و افزود: این بودجه از سایر مناطق تجاری برای منطقه آزاد اینچه برون کمک گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=1904
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.