• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

گردشگری کشاورزی به تولید ناخالص گلستان کمک می‌کند

  • کد خبر : 1898
  • 04 آذر 1400 - 21:49
گردشگری کشاورزی به تولید ناخالص گلستان کمک می‌کند

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان لزوم پولسازی گردشگری استان را حفظ محیط زیست دانست و گفت: گردشگری کشاورزی به تولید ناخالص استان کمک زیادی می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان لزوم پولسازی گردشگری استان را حفظ محیط زیست دانست و گفت: گردشگری کشاورزی به تولید ناخالص استان کمک زیادی می‌کند.

به گزارش نویاب، قدرت اله عابدی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ملی گردشگری کشاورزی، اظهار کرد: گلستان به لحاظ ساختار محیطی و طبیعی جزو استان‌هایی است که در کوتاه‌ترین زمان امکان دسترسی به دشت، بیابان، سواحل، مناطق کوهستانی و اراضی جنگلی وجود دارد.

وی ادامه داد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده در سطح آکادمیک، امسال گلستان در بین ۳۱ استان کشور به واسطه برخورداری از زیباترین مناظر پاییزی، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان لزوم پولسازی گردشگری استان را حفظ محیط زیست دانست و گفت: گردشگری سلامت به تولید ناخالص استان کمک زیادی می‌کند.

عابدی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در سند توسعه ملی، بخش گردشگری استان به تصویب رسید، امری که به دلیل برخورداری این منطقه از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی انجام شده است.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این است تا در کنار کشاورزی و صنعت، گردشگری استان هم رونق گردشگری بگیرد تا با قرار گرفتن هر سه صنعت در کنار هم بتوان تحولی در اشتغال و اقتصاد منطقه ایجاد کرد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان از تصویب گردشگری کشاورزی در کارگروه پژوهش خبر داد و گفت: گردشگری کشاورزی یکی از ۱۲ پروژه تحقیقاته استان به شمار می‌رود.

به گفته وی، هرجایی از اسناد توسعه استان ورق می‌خورد نگاه متولیان امر به توسعه استان است؛ امری که بیانگر حساسیت مدیران گلستانی به موضوع رونق اقتصادی استان است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=1898
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.