• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

لزوم بررسی آثار تورم زار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

  • کد خبر : 1687
  • 24 آبان 1400 - 19:24
لزوم بررسی آثار تورم زار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی باید با برنامه اتفاق بیفتد و سبب تورم نباشد و گرانی را هم مهار کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی باید با برنامه اتفاق بیفتد و سبب تورم نباشد و گرانی را هم مهار کند.

به گزارش نویاب، رحمت اله نوروزی در خصوص حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اظهارکرد: دولت باید برای حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، زمینه لازم را فراهم کند و این امر به یکباره و ناگهانی انجام نشود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: این مسأله را در جلسه با وزیر جهاد و در مجلس مطرح کردم و باید سازوکاری طراحی شود تا فشاری بر روی اقشار آسیب پذیر جامعه مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و کارگران و بازنشستگان وارد نشود.

وی بیان کرد: از جمله سیاست های دولت جدید، حمایت از اقشار ضعیف و توجه به معیشت و امرار و معاش مردم است لذا نباید کاری کرد که اقشار آسیب پذیر در اجرای این طرح دچار مشکل شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای این طرح باید از ظرفیت نخبگان و فعالان اقتصادی، اهل فن و کمیسیون های تخصصی مجلس مانند برنامه و بودجه، کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اجتماعی و غیره بهره گفت.

نوروزی تأکید کرد: باید همه در این امر پای کار باشند تا این طرح تورم‌زا نباشد و گرانی را مهار کند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اختلاف قیمت ارز دولتی و آزاد، مطمئناً تولیدکننده دچار مشکل نقدینگی خواهد شد لذا باید برای این مشکل هم فکری کرد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=1687
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.