• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9

اکسپو ۲۰۲۰ دبی

  • کد خبر : 1077
  • 02 آبان 1400 - 23:41
اکسپو ۲۰۲۰ دبی

اکسپو ۲۰۲۰ دبی یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی محسوب می‌شود که به‌دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر از اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شده و برای ۶ ماه میزبان ۱۹۲ کشور است.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی محسوب می‌شود که به‌دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر از اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شده و برای ۶ ماه میزبان ۱۹۲ کشور است.

به گزارش نویاب نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به‌مدت ۱۸۲ روز در دبی برگزار می‌شود. اگر سفر بهترین معلم زندگی است، اکسپو ۲۰۲۰ دبی بهترین مکان برای کسب دانش محسوب می‌شود. تصور کنید که با کاوش جهان در یک مکان با چه کسانی ملاقات کرده و چه چیزی را تجربه خواهید کرد.

در اهمیت این نمایشگاه باید گفت که بعد از جام جهانی و المپیک، سومین رویداد مهم جهانی به حساب می‌آید. حضور ۱۹۲ کشور در این رویداد نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از اکسپوها تاکنون این تعداد ملت و فرهنگ را در یک نمایشگاه گرد هم نیاورده‌اند.

نمایشگاه اکسپو دبی یکی از بزرگ‌ترین نشست‌های جهانی است که بهترین‌های جهان برای ساخت آینده‌ای بهتر در یک مکان جمع می‌شوند. جوانان نقش مهمی در این ماجرا بازی می‌کنند و فرصت مشاهده، یادگیری و کمک به‌شکل‌گیری ایده‌های خلاقانه را خواهند داشت و می‌توانند راهکارهای نوآورانه‌ای برای ایجاد آینده‌ای پربارتر در منطقه خاورمیانه و جهان ارائه کنند. نمایشگاه دبی هم‌زمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس امارات متحده عربی در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود که نقطه عطف مهمی برای تاریخ این کشور است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=1077
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.