• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
یک فعال اقتصادی:

برخورد سلیقه ای جهاد کشاورزی گلستانی در معرفی شرکت ادوات کشاورزی به زارعان

  • کد خبر : 10460
  • 13 مهر 1401 - 22:01
برخورد سلیقه ای جهاد کشاورزی گلستانی در معرفی شرکت ادوات کشاورزی به زارعان
اعظم، مدیر فروش پیشتاز صنعت ثنایی گفت: جهاد کشاورزی گلستان در معرفی شرکت های ادوات و ماشین آلات کشاورزی به زارعان سلیقه ای عمل می کند و ما ناچاریم برای فروش مستقیم با کشاورز ارتباط بگیریم.

محبوبه اعظم در حاشیه دومین روز از نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: دستگاه هایی که تولید می کنیم مثل چیزل، گاوآهن، کودپاش دامی، روتیواتور و بذرکار در استان گلستان بازار خوبی دارد.
مدیر فروش پیشتاز صنعت ثنایی با بیان اینکه برای سومین سال است در این نمایشگاه شرکت می کنیم، افزود: در زمینه دستگاه های خاکورزی و قبل از کاشت فعالیت می کنیم و تعدادی ادوات از کشور ترکیه نیز وارد می کنیم.
اعظم ادامه داد: در استان گلستان و جهادکشاورزی مسایلی وجود دارد که اجازه نمی دهد بعضی از شرکت های تولیدی به خوبی در بخش عرضه کالا و فروش آن به کشاورز مانور بدهند.
وی افزود: دستگاه های ما در سامانه ثبت است و می توانیم به کشاورز پیش فاکتور جهت دریافت تسهیلات بدهیم.
اعظم تصریح کرد: وقتی کشاورزان این پیش فاکتور را از شرکت های ما ارایه می دهند به دلایلی از کشاورز قبول نمی کنند و معتقدند تنها تسهیلات به تجهیزاتی تعلق می گیرد که شرکت های پیشنهادی از سوی جهاد کشاورزی گلستان باشد.
وی با بیان اینکه کودپاش دامی تولید شده در این شرکت تنها در پنج شرکت در ایران تولید می شود، گفت: عدم همکاری جهاد کشاورزی گلستان و واحد مکانیزاسیون باعث شده ما به صورت مستقیم بازاریابی کنیم و با کشاورز در ارتباط باشیم.
مدیر فروش شرکت پیشتاز صنعت ثنایی ادامه داد: امسال نمایشگاه به نسبت سال های قبل خوب و با نظم برگزار نشده است اما به جهت استمرار ارتباط با کشاورز در این نمایشگاه حضور داریم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=10460
  • منبع : نویاب
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.