• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان:

مشکل تلفن ثابت ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) برطرف می شود

  • کد خبر : 10040
  • 30 شهریور 1401 - 12:47
مشکل تلفن ثابت ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) برطرف می شود
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت: مشکل تلفن ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) کردکوی سرقت کابل بوده که با خرید و تهیه ملزومات کابل به زودی حل می شود.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: مشکل تلفن ثابت ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی کردکوی با خرید و تهیه ملزومات کابل به زودی حل می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان افزود: متاسفانه سرقت کابل های تلفن و مخابراتی زیاد است و به رغم تهیه این تجهیزات به کرات، باز هم برای چندمین بار این اتفاق در محدوده ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) و شهرک صنعتی کردکوی افتاده است.

وی با بیان اینکه وظیفه مخابرات استان پایداری ارتباط ثابت است، افزود: برای حل مشکل آنتن دهی تلفن ثابت این منطقه باید مشترکان به سامانه خرابی ارتباطات سیار و شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرند.

وی با بیان این نکته که اطلاع رسانی در این زمینه باید از طریق سامانه تهران انجام شود، افزود: پس از ثبت اعلام خرابی مشترکین در سامانه، کارشناسان سیار برای بررسی مشکل در محل حاضر خواهند شد.

شهمرادی تصریح کرد: برای تقویت آنتن دهی تلفن اول باید کارشناس سیار در محل حضور یافته و تست انجام دهد تا پس از آن برای بهبود و تقویت آنتن دهی خطوط اقدام شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت: مشکل خطوط تلفن در ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی کردکوی حل شود مشکل اینترنت نیز برطرف می شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=10040
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.